Monday 15 October 2012

keadilan cinta mungkin terserlah jika dua kasih dan sayang berputik dan mekar di jambangan bayu.Setulus cinta ADAM dan HAWA membisakan aku untuk lebih mendekati dan mendalami erti percintaan.Biar pedih hati ini,namun cinta memang tidak pernah lari dari hati aku ini.Alu menggangap air mata yang mengalir dari sepasang mata yang indah kurniaan Tuhan ini adalah satu dugaan dan semangat untuk aku lebih yakin dan bangkit menghadapi percintaan.Aku hanya insan yang lemah dan mampu berserah.Jika terserlah kilauan jalan  kebahagiaan dari percintaan ini,aku akan terus berlari dan mengejar sinar kebahagiaan itu demi kau sayang.Mungkin sulit untuk aku mendapatkannya,namun setidak tidaknya aku mencuba dan berusaha untuk mendapatkan sinar kebahagiaan itu bagi aku hadiahkan untuk tanda kasih dan sayang aku terhadap mu sayang.

No comments:

Post a Comment